Studijski program - Marketing i trgovina
Podaci o studijskom programu
Kategorije na sajtu: Marketing i PR,
Vrste studija: Strukovne
Na prijemnom se polaže: Informatika, Sociologija, Ekonomija, Poslovna ekonomija, Matematika, Statistika
Vežbaj online: Pokreni vežbu Pokreni vežbu Pokreni vežbu Pokreni vežbu Pokreni vežbu
Gradovi: Beograd
r. |
Šif. pred. |
Naziv predmeta |
Sem. |
Broj časova |
ESPB |
PRVA GODINA |
|||||
1. |
3001 |
Ekonomija |
I |
3+2 |
7 |
2. |
3002 |
Poslovna ekonomika |
I |
3+2 |
6 |
3. |
3003 |
Matematika |
I |
3+2 |
6 |
4. |
3004 |
Menadžment |
I |
3+2 |
6 |
5. |
3005 |
Informacione tehnologije u biznisu |
I |
3+2 |
6 |
6. |
3006 |
Računovodstvo |
II |
3+2 |
6 |
7. |
3007 |
Marketing |
II |
3+2 |
6 |
8. |
3008 |
Statistika |
II |
3+2 |
6 |
9. |
3009 |
Engleski jezik I |
II |
2+2 |
5 |
10. |
|
Izborni predmet 1 |
II |
2+1 |
6 |
|
3011 |
Privredno pravo |
|
|
|
|
3012 |
Sociologija u biznisu |
|
|
|
|
|
Fakultativni predmeti*: |
II |
2+2 |
- |
|
3064 |
Ruski jezik |
|
|
|
3066 |
Nemački jezik |
|
|
|
|
Ukupno časova aktivne nastave |
47 |
|
|||
Ukupno ESPB |
60 |
||||
DRUGA GODINA |
|||||
11. |
3044 |
Promocija |
III |
3+2 |
6 |
12. |
3045 |
Ponaшanje potroшača |
III |
3+2 |
6 |
13. |
3046 |
Prodaja |
III |
3+2 |
6 |
14. |
3047 |
Marketing istraživanja |
III |
3+2 |
7 |
15. |
3048 |
Spoljnotrgovinsko poslovanje |
III |
3+2 |
6 |
16. |
3049 |
Marketing u trgovini |
IV |
3+2 |
6 |
17. |
3050 |
E-biznis i Internet marketing |
IV |
3+2 |
6 |
18. |
3010 |
Engleski jezik II |
III i IV |
2x(2+2) |
5 |
|
3065 |
Fakultativni predmeti*: |
III i IV |
2x(2+2) |
- |
19. |
|
Izbornipredmet 2** |
IV |
3+2 |
6 |
20. |
|
Izbornipredmet 3** |
IV |
3+2 |
6 |
|
|
|
|
53 |
|
Ukupno časova aktivne nastave |
53 |
|
|||
Ukupno ESPB |
60 |
||||
TREĆA GODINA |
|||||
21. |
3051 |
Marketing usluga |
V |
3+2 |
6 |
22. |
3052 |
Međunarodni marketing |
V |
3+2 |
6 |
23. |
3053 |
Malorpodaja |
V |
3+2 |
6 |
24. |
|
Izborni predmet 4*** |
V |
3+2 |
6 |
25. |
|
Izborni predmet 5*** |
V |
3+2 |
6 |
26 |
|
Izborni predmet 6*** |
V |
3+2 |
6 |
|
3068 |
Stručna praksa i projektni rad |
VI |
0+12 |
10 |
|
3069 |
Diplomski rad |
VI |
0+8 |
14 |
Ukupno časova aktivne nastave |
50 |
|
|||
Ukupno ESPB |
60 |
*Ponuđeni fakultativni predmeti ne nose ESPB, ali se odslušani i položeni ispiti evidentiraju u dodatku diplome
**Student bira izborni predmet 2 i 3 sa drugih studijskih programa (oni predmeti za koje se nastava realizuje u četvrtom semestru)
***Student bira izborni predmet 4,5,6 sa drugih studijskih programa (oni predmeti za koje se nastava realizuje u trećem ili petom semestru na drugim studijskim programima)
Vesti o studiranju
-
NOVO IT ODELJENJE u Savremenoj gimnaziji: otvoren upis za generaciju 2024/25.
Sve osmake koji su zainteresovani za tehnologiju i računare i koji već razmišljaju o budućoj karijeri obradovaće vest da je Savremena gimnazija otvorila upis u novo IT odeljenje. Kombinujući opšti…
22.04.2024 -
Omladina Jazasa Novi Sad i Omladinske novine organizuju seminar o podkastima- prijave do 1. maja
Omladinske novine (ON) organizuju besplatan seminar o podkastima i poziva studente, srednjoškolce i mlade novinare, da se prijave do 1. maja na besplatan seminar o podkastima.
19.04.2024 -
Brucoši, kako ste preživeli prvi dan faksa? Ovo je 5 najčešćih grešaka koje ste možda već napravili
Prvi dan na fakultetu je za brucoše često prepun uzbudljivih ali i stresnih trenutaka. Ako ste već prošli kroz ovo, možda ste napraviti neke od uobičajenih grešaka. Evo pet najčešćih…
16.04.2024
Saveti za polaganje prijemnog
-
Najbolje pripreme za upis na fakultet
Kvalitetne pripreme za prijemni ispit su izuzetno bitne kako biste upisali fakultet koji želite. Da biste na prijemnom ispitu prošli onako kako želite, neophodno je napravite dobar plan.
-
Ovo su zlatna pravila efikasnog učenja
Uspešno učenje nije privilegija genijalnih ljudi. Oni koji uče uspešnije samo primenjuju određene metode, tehnike i taktike.
-
Devet fraza koje pametni ljudi izbegavaju u razgovoru
Svima se dešava da kažu nešto što drugi pogrešno protumače. Razumevanje skrivenih značenja zahteva socijalnu svest, sposobnost da se razumeju emocije i iskustvo