Studijski program - Menadžment
Podaci o studijskom programu
Kategorije na sajtu: Menadžment,
Vrste studija: Strukovne
Na prijemnom se polaže: Informatika, Sociologija, Ekonomija, Poslovna ekonomija, Matematika, Statistika
Vežbaj online: Pokreni vežbu Pokreni vežbu Pokreni vežbu Pokreni vežbu Pokreni vežbu
Gradovi: Beograd
R. br. |
Šif. pred. |
Naziv predmeta |
Sem. |
Broj časova |
ESPB |
PRVA GODINA |
|||||
1. |
3001 |
Ekonomija |
I |
3+2 |
7 |
2. |
3002 |
Poslovna ekonomika |
I |
3+2 |
6 |
3. |
3003 |
Matematika |
I |
3+2 |
6 |
4. |
3004 |
Menadžment |
I |
3+2 |
6 |
5. |
3005 |
Informacione tehnologije u biznisu |
I |
3+2 |
6 |
6. |
3006 |
Računovodstvo |
II |
3+2 |
6 |
7. |
3007 |
Marketing |
II |
3+2 |
6 |
8. |
3008 |
Statistika |
II |
3+2 |
6 |
9. |
3009 |
Engleski jezik I |
II |
2+2 |
5 |
10. |
|
Izborni predmet 1 |
II |
2+1 |
6 |
3011 |
10.1. Privredno pravo |
|
|
|
|
3012 |
10.2. Sociologija u biznisu |
|
|
|
|
|
|
Fakultativni predmet*: |
II |
2+1 |
- |
|
3064 |
Ruski jezik I |
|
|
|
|
3066 |
Nemački jezik I |
|
|
|
Ukupno časova aktivne nastave |
47 |
|
|||
Ukupno ESPB |
60 |
||||
DRUGA GODINA |
|||||
11. |
3024 |
Menadžment malih i srednjih preduzeća |
III |
3+2 |
7 |
12. |
3025 |
Preduzetniшtvo |
III |
3+2 |
6 |
13. |
3026 |
Menadžment kvaliteta |
III |
3+2 |
6 |
14. |
3027 |
Menadžment neprofitnih organizacija |
III |
3+2 |
6 |
15. |
3028 |
Logistika |
III |
3+2 |
6 |
16. |
3029 |
Menadžment porodičnog biznisa |
IV |
3+2 |
6 |
17. |
3030 |
Elektronsko poslovanje |
IV |
3+2 |
6 |
18. |
3010 |
Engleski jezik II |
III, IV |
2h(2+2) |
5 |
19. |
|
Izborni predmet ** |
IV |
3+2 |
6 |
20 |
|
Izborni predmet 3** |
IV |
3+2 |
6 |
|
|
Fakultativni predmeti*: |
III, IV |
2h(2+2) |
- |
|
3065 |
Ruski jezik II |
III, IV |
|
|
|
3067 |
Nemački jezik II |
III, IV |
|
|
Ukupno časova aktivne nastave |
53 |
|
|||
Ukupno ESPB |
60 |
||||
TREĆA GODINA |
|||||
21. |
3031 |
Menadžment turizma i ugostiteljstva |
V |
3+2 |
6 |
22. |
3032 |
Menadžment u saobraćaju |
V |
3+2 |
6 |
23. |
3033 |
Menadžment inovacija |
V |
3+2 |
6 |
24. |
|
Izborni predmet 4*** |
V |
3+2 |
6 |
25. |
|
Izborni predmet 5*** |
V |
3+2 |
6 |
26. |
|
Izborni predmet 6*** |
V |
3+2 |
6 |
|
3068 |
Stručna praksa i projektni rad |
VI |
0+12 |
10 |
|
3069 |
Diplomski rad |
VI |
0+8 |
14 |
Ukupno časova aktivne nastave |
50 |
|
|||
Ukupno ESPB |
60 |
*Ponuđeni fakultativni predmeti ne nose ESPB, ali se odslušani i položeni ispiti evidentiraju u dodatku diplome
**Student bira izborni predmet 2 i 3 sa drugih studijskih programa (oni predmeti za koje se nastava realizuje u četvrtom semestru)
***Student bira izborni predmet 4,5,6 sa drugih studijskih programa (oni predmeti za koje se nastava realizuje u trećem ili petom semestru na drugim studijskim programima)
Vesti o studiranju
-
Priprema za prijemni
Priprema za prijemni ispit predstavlja ključni trenutak u životima budućih studenata, a uspeh na ovom ispitu može odrediti pravac njihove akademske i profesionalne karijere.
21.03.2024 -
Zašto upisati fakultet?
Upis na fakultet je, bez sumnje, jedan od ključnih trenutaka u životu svakog mladog čoveka, te predstavlja veliki korak ka ostvarivanju profesionalnih snova i ambicija. Ali šta čini ovaj proces…
18.03.2024 -
Na putu ka stručnosti: Studijski program Farmacija na Akademiji tehničkih strukovnih studija Beograd
Studijski program Farmacija na Akademiji tehničkih strukovnih studija Beograd pruža sveobuhvatno obrazovanje i pripremu za buduće strukovne farmaceute koji će imati važnu ulogu u zdravstvenom sistemu.
14.03.2024
Saveti za polaganje prijemnog
-
Najbolje pripreme za upis na fakultet
Kvalitetne pripreme za prijemni ispit su izuzetno bitne kako biste upisali fakultet koji želite. Da biste na prijemnom ispitu prošli onako kako želite, neophodno je napravite dobar plan.
-
Ovo su zlatna pravila efikasnog učenja
Uspešno učenje nije privilegija genijalnih ljudi. Oni koji uče uspešnije samo primenjuju određene metode, tehnike i taktike.
-
Devet fraza koje pametni ljudi izbegavaju u razgovoru
Svima se dešava da kažu nešto što drugi pogrešno protumače. Razumevanje skrivenih značenja zahteva socijalnu svest, sposobnost da se razumeju emocije i iskustvo