Preuzmi Maturang aplikaciju




Studentski domovi

  • Studentski grad Tošin bunar 143-151, 11070 Novi Beograd

  • Kralj Aleksandar I Bulevar Kralja Aleksandra 75, 11000 Beograd

  • Studentski dom Žarko Marinović Cara Dušana 254, Zemun

  • Studentski dom Karaburma Mije Kovacevica 7b, 11000 Beograd

  • Studentski dom Vera Blagojević Kraljice Marije 48 (Vera I), Dalmatinska 37 (Vera II), 11000 Beograd

  • Studentski dom Patris Lumumba Ljubice Lukovic br 1, 11000 Beograd

  • Studentski dom Slobodan Penezić Bana Ivaniša bb, 11000 Beograd

  • Studentski dom Rifat Burdžević Milana Rakića 77, 11000 Beograd

  • Studentski dom 4. april Vojvode Stepe 320, 11000 Beograd

  • Studentski dom Mika Mitrović Kralja Vladimira 33, 11000 Beograd

  • Studentski dom Košutnjak Blagoja Parovica 156, 11000 Beograd

Studentski restorani - menze

  • Restoran Studentski grad , Tošin bunar 145 Tošin bunar 145

  • Restoran (Tri kostura) , Obilićev venac 4 Obilićev venac 4

  • Restoran Zemun (Žarko Marinović) , Cara Dušana 254, Zemun Cara Dušana 254, Zemun

  • Restoran Agronom Nemanjina 6 Nemanjina 6

  • Restoran Karaburma - Mije Kovačevića 7 Mije Kovačevića 7

  • Restoran Patris Dragice Pravice 1

  • Restoran Đušina - Đušina 5 Đušina 5

  • Restoran Rifat - Milana Rakića 77 Milana Rakića 77

  • Restoran Kralj Aleksandar (Lola 1) Bulevar kralja Aleksandra 75 Bulevar kralja Aleksandra 75

  • Restoran Voždovac Vojvode Stepe 320 Vojvode Stepe 320

  • Restoran Mika Mitrović Kralja Vladimira 133

  • Restoran Farmaceut - Vojvode Stepe 450 Vojvode Stepe 450

  • Restoran Košutnjak Blagoja Parovića 154

Studijski program - Kreativne komunikacije

Podaci o studijskom programu

Kategorije na sajtu: Mediji i komunikacije,

Vrste studija: Akademske

Vežbaj online: -

Gradovi: Beograd

KOMUNIKOLOG U NOVIM MEDIJIMA KAO ZANIMANJE BUDUĆNOSTI



Program Primenjeni mediji i kreiranje sadržaja donosi sticanje novinarskih, uredničkih i medijskih znanja i veština, koji su osnova za novu profesiju – uređivanje i kreiranje sadržaja (Content Creation and Curation).

Sa razvojem tehnologije i novih digitalnih vidova komunikacije i neverovatnim protokom informacija, potreba za relevantnim sadržajem koji se ističe sve je veća. Današnji kreatori medijskog prostora su multimedijalni stručnjaci sposobni da formiraju i plasiraju pisane, video, muzičke i druge sadržaje.
Kreiranje i planiranje sadržaja danas postaje ključna stavka za kompanije koje posluju u oblasti medija, marketinga i PR-a. To znači da pojedinac mora da poznaje sve tri oblasti i da je sposoban da istovremeno bude novinar, urednik, PR, prezenter, kopirajter sa dobrim poznavanjem marketinga.
 

KOME JE ODSEK PRIMENJENI MEDIJI I KREIRANJE SADRŽAJA NAMENJEN?

Ako vas zanima pisana reč, ali i multimedijalni sadržaji, privlače vas javni nastupi i PR, voleli biste da osmislite sopstveni koncept, TV ili radijsku emisiju, želite da se okušate u modernom novinarstvu, onda je ovaj program pravi izbor za vas.

Modul Primenjeni mediji i kreiranje sadržaja namenjen je svima vama koji želite da svoju kreativnost primenite u digitalnom i tradicionalnom medijskom prostoru, u uređivanju sopstvenih sajtova, portala, blogova, vlogova, televizijskih emisija. Ovaj smer idealan je za one koje zanima kopirajting, vole da pišu ili govore ispred kamere u ulozi PR-a, voditelja, novinara, za sve vas koji ste spremni da menjate svet trivijalnosti i kreirate sadržaj koji pravi razliku.

Takođe, svi vi koji ste spremni da istražujete, analizirate i kroz savremeni koncept plasirate sadržaje, na lokalnom, ali i globalnom nivou, skrećući pažnju na određeni društveni problem i podižući svest o tome, kroz predmete na ovom smeru steći ćete znanja i veštine koji će vam omogućiti da baš vaša informacija ispliva iz mora poruka koje svakodnevno odlaze u etar.

Pogledajte plan i program.

MEDIJSKU SLIKU STVARAŠ TI

Velika posvećenost iskusnih profesionalaca, ostvarenih u različitim digitalnim i tradicionalnim medijima, ali i dokazanih pedagoga, omogućiće ti da stekneš ključna znanja i ovladaš teorijskim i praktičnim znanjima neophodnim za uređivanje i kreiranje sadržaja, kao i za samostalni kreativni, istraživački, prezenterski i autorski rad.

Ovaj studijski program obuhvata različite teorijske i praktične predmete iz oblasti komunikologije, medija, PR-a, kulturne politike, novinarstva, uredništva, snimanja, osnova produkcije, montaže.
Tokom studiranja naučićete kako da prepoznate ključne informacije i transformišete ih u pisane članke, vesti, izveštaje, reportaže, video-forme, dokumentarne emisije, savremene multimedijalne koncepte, tok šou programe.

Ti kreiraš medijsku sliku!

ŠTA DALJE?

Nakon završenih studija, možeš raditi kao:

  • komunikolog-kreator sadržaja u medijskim sistemima;
  • urednik u medijskim sistemima;
  • web urednik;
  • PR korporacija i medija;
  • marketing stručnjak;
  • samostalni novinar;
  • novinar u okviru sistema;
  • autor;
  • voditelj;
  • TV prezenter;
  • kopirajter.
     




Vesti o studiranju





Saveti za polaganje prijemnog