Preuzmi Maturang aplikaciju
  • Agencijsko i hotelijersko poslovanje


  • 1. Mogudi broj noćenja predstavlja veličinu koja se dobija
  • 2. Odeljenje perionice u okviru službe ishrane locirano je:
  • 3. Ako je obim proizvodnje – prometa vedi, fiksni troškovi po jedinici proizvoda su
  • 4. Prema kriterijumu da li više daje ili prima u međunarodnom turističkom prometu i potrošnji, svako tržište se može podeliti na
  • 5. Prema kategoriji prevoza, tarife u vazdušnom saobraćaju se dele na
  • 6. Krug gosta je:
  • 7. Prema podacima Svetske turističke organizacije za međunarodna turistička putovanja 2004. godine u svetu, je utrošeno
  • 8. Sa porastom prihoda rast turističke tražnje je
  • 9. Dominantna vrsta prevoza pri dolasku turista u Veliku Britaniju i Grčku je
  • 10. Uslove za bavljenje poslom turističkog vodiča propisuju:
  • 11. Kod poslova osiguranja od odgovornosti u hotelijerstvu osiguranik je:
  • 12. Kada je započelo stvaranje tzv. hotelskih lanaca?
  • 13. Prihodi od inostranog turizma su na kraju 20.veka učestvovali u ukupnoj vrednosti izvoza roba i usluga u Španiji sa
  • 14. Šta su turistički motivi?
  • 15. Nevidljivi izvoz podrazumeva