Preuzmi Maturang aplikaciju
  • Agencijsko i hotelijersko poslovanje


  • 1. Boljim korišdenjem kapaciteta fiksni troškovi po jedinici proizvoda i usluga
  • 2. Insentiv (“Incentive”) putovanja se organizuju sa ciljem
  • 3. Nevidljivi izvoz podrazumeva
  • 4. Prema kriterijumu da li više daje ili prima u međunarodnom turističkom prometu i potrošnji, svako tržište se može podeliti na
  • 5. Šta čini osnovu za delovanje putničkih agencija u sferi organizovanja putovanja?
  • 6. Prihodi od inostranog turizma su na kraju 20.veka učestvovali u ukupnoj vrednosti izvoza roba i usluga u Španiji sa
  • 7. Učešde osnovnih smeštajnih kapaciteta u broju nodenja stranih turista u Srbiji 2005.godine iznosilo je
  • 8. "Poverljive" tarife namenjene su
  • 9. Metodom kalkulacije sa primenom marže izračunava se:
  • 10. Osnovne etape istraživanja turističkog tržišta su
  • 11. Obračunati iznosi za utrošenu energiju spadaju u troškove:
  • 12. Agencijski predstavnik je ovlašćen da predstavlja turističku agenciju pred:
  • 13. Područje rada tehničke službe hotela obuhvata
  • 14. Godišnje se u domaćem turizmu u svetu utroši
  • 15. Ukalkulisane bruto zarade zaposlenih čine: