Preuzmi Maturang aplikaciju
  • Agencijsko i hotelijersko poslovanje


  • 1. Krug gosta je:
  • 2. Nevidljivi uvoz podrazumeva
  • 3. Strategija reinžinjeringa ostvaruje se:
  • 4. Područje rada tehničke službe hotela obuhvata
  • 5. Ako je obim proizvodnje – prometa vedi, fiksni troškovi po jedinici proizvoda su
  • 6. Začetnikom hotelskih klubova smatra se:
  • 7. Itinerer je:
  • 8. U koju grupu uticaja spada uticaj turizma na zaposlenost stanovništva i nivo životnog standarda?
  • 9. Šta su turistički motivi?
  • 10. Sa porastom prihoda rast turističke tražnje je
  • 11. Avizio-vaučer je:
  • 12. Sa stanovišta nosilaca, turistička propaganda može biti
  • 13. Učešde osnovnih smeštajnih kapaciteta u broju nodenja stranih turista u Srbiji 2005.godine iznosilo je
  • 14. Kako se naziva razlika između vrednosti aktive i pasive turističkog bilansa?
  • 15. Šta čini osnovu za delovanje putničkih agencija u sferi organizovanja putovanja?