Studijski program - Studijski program Komunikacije
Podaci o studijskom programu
Kategorije na sajtu: Mediji i komunikacije,
Vrste studija: Akademske
Vežbaj online: Pokreni vežbu
Gradovi: Beograd
Studijski program Komunikacije obrazuje i razvija buduće komunikologe medija i komunikacija, koji ostvaruju profesionalnu karijeru na poslovima marketinga, medija, odnosa s javnošću, komunikacija u kompanijama, vladinim i nevladinim organizacijama.
Ciljevi studijskog programa uključuju sticanje znanja, razumevanja i veština za razvoj kreativnih sposobnosti potrebnih za obavljanje poslova, prevashodno u oblasti medija i komunikacija.
Cilj programa je i da studenti razvijaju sposobnost kritičkog mišljenja, jasnog i efikasnog izražavanja, preciznost i smislenost u komunikaciji, kao i delotvornu upotrebu jezika. Jedan od ciljeva je i pružanje znanja, razvoj veština i sposobnosti kako bi studenti mogli da rešavaju realne probleme struke i da koriste stručnu literaturu, koja im pomaže u pronalaženju kreativnog rešenja.
Studenti, takođe, na ovom programu ovladavaju veštinama snalaženja u realnim situacijama. Razviće sposobnosti za timski rad i saradnju. Osposobljavaju se za preuzimanje odgovornosti za dalji rad na ličnom usavršavanju i daljem nastavku školovanja na master i doktorskim akademskim studijama.
Studijski program traje četiri godine. Završetkom ovog studijskog programa studenti stiču 240 ECTS i akademski naziv Diplomirani komunikolog.
Po završetku ovog programa diplomirani komunikolog može da se zaposli kao:
Mediji | Marekting | Korporativne komunikacije |
---|---|---|
Žurnalista/novinar izveštač Urednik specijalizovanih rubrika Urednik medija Kolumnista Istraživač medijskih sadržaja Radio i TV voditelj, prezenter Organizator programa Producent u medijima Menadžer medijskih projekata Analitičar medija Medijski savetnik Predavač veština Medijski preduzetnik |
Account manager Savetnik za marketing Internet marketing specijalista Marketing menadžer PR menadžer Copywriter Rukovodilac marketing projekata Multimedija manager Istraživač marketinga Vođa digitalnog marketinga Community manager Menadžer sadržaja Marketinški preduzetnik |
PR konsultant Portparol Medija planer Analitičar Vođa komunikacijskih projekata Planer komunikacija Brand developer Planer marketinških kampanja Savetnik za oglašavanje Vođa CSR projekata Press kliping menadžer Menadžer digitalnih komunikacija Trener komunikacionih veština |
Vesti o studiranju
-
NOVO IT ODELJENJE u Savremenoj gimnaziji: otvoren upis za generaciju 2024/25.
Sve osmake koji su zainteresovani za tehnologiju i računare i koji već razmišljaju o budućoj karijeri obradovaće vest da je Savremena gimnazija otvorila upis u novo IT odeljenje. Kombinujući opšti…
22.04.2024 -
Omladina Jazasa Novi Sad i Omladinske novine organizuju seminar o podkastima- prijave do 1. maja
Omladinske novine (ON) organizuju besplatan seminar o podkastima i poziva studente, srednjoškolce i mlade novinare, da se prijave do 1. maja na besplatan seminar o podkastima.
19.04.2024 -
Brucoši, kako ste preživeli prvi dan faksa? Ovo je 5 najčešćih grešaka koje ste možda već napravili
Prvi dan na fakultetu je za brucoše često prepun uzbudljivih ali i stresnih trenutaka. Ako ste već prošli kroz ovo, možda ste napraviti neke od uobičajenih grešaka. Evo pet najčešćih…
16.04.2024
Saveti za polaganje prijemnog
-
Najbolje pripreme za upis na fakultet
Kvalitetne pripreme za prijemni ispit su izuzetno bitne kako biste upisali fakultet koji želite. Da biste na prijemnom ispitu prošli onako kako želite, neophodno je napravite dobar plan.
-
Ovo su zlatna pravila efikasnog učenja
Uspešno učenje nije privilegija genijalnih ljudi. Oni koji uče uspešnije samo primenjuju određene metode, tehnike i taktike.
-
Devet fraza koje pametni ljudi izbegavaju u razgovoru
Svima se dešava da kažu nešto što drugi pogrešno protumače. Razumevanje skrivenih značenja zahteva socijalnu svest, sposobnost da se razumeju emocije i iskustvo