Preuzmi Maturang aplikaciju
   




Studentski domovi

  • Studentski grad Tošin bunar 143-151, 11070 Novi Beograd

  • Kralj Aleksandar I Bulevar Kralja Aleksandra 75, 11000 Beograd

  • Studentski dom Žarko Marinović Cara Dušana 254, Zemun

  • Studentski dom Karaburma Mije Kovacevica 7b, 11000 Beograd

  • Studentski dom Vera Blagojević Kraljice Marije 48 (Vera I), Dalmatinska 37 (Vera II), 11000 Beograd

  • Studentski dom Patris Lumumba Ljubice Lukovic br 1, 11000 Beograd

  • Studentski dom Slobodan Penezić Bana Ivaniša bb, 11000 Beograd

  • Studentski dom Rifat Burdžević Milana Rakića 77, 11000 Beograd

  • Studentski dom 4. april Vojvode Stepe 320, 11000 Beograd

  • Studentski dom Mika Mitrović Kralja Vladimira 33, 11000 Beograd

  • Studentski dom Košutnjak Blagoja Parovica 156, 11000 Beograd

Studentski restorani - menze

  • Restoran Studentski grad , Tošin bunar 145 Tošin bunar 145

  • Restoran (Tri kostura) , Obilićev venac 4 Obilićev venac 4

  • Restoran Zemun (Žarko Marinović) , Cara Dušana 254, Zemun Cara Dušana 254, Zemun

  • Restoran Agronom Nemanjina 6 Nemanjina 6

  • Restoran Karaburma - Mije Kovačevića 7 Mije Kovačevića 7

  • Restoran Patris Dragice Pravice 1

  • Restoran Đušina - Đušina 5 Đušina 5

  • Restoran Rifat - Milana Rakića 77 Milana Rakića 77

  • Restoran Kralj Aleksandar (Lola 1) Bulevar kralja Aleksandra 75 Bulevar kralja Aleksandra 75

  • Restoran Voždovac Vojvode Stepe 320 Vojvode Stepe 320

  • Restoran Mika Mitrović Kralja Vladimira 133

  • Restoran Farmaceut - Vojvode Stepe 450 Vojvode Stepe 450

  • Restoran Košutnjak Blagoja Parovića 154

Studijski program - Muzičke komunikacije

Podaci o studijskom programu

Kategorije na sajtu: Muzička umetnost, Digitalna umetnost,

Vrste studija: Akademske

Vežbaj online: -

Gradovi: Beograd

MUZIČKI PRODUCENT KAO ZANIMANJE BUDUĆNOSTI

Dužina trajanja osnovnih akademskih studija: 4 godine (8 semestara)

Broj ESPB: 240

Akademski naziv koji stičete po završetku studija: diplomirani komunikolog – muzički producent

Broj studenata na klasi: 30

Muzički producent je osoba koja ima svu moć kreiranja muzičke scene, praćenja globalnih tokova u muzičkoj industriji i uticaja na muzičke trendove jednog podneblja. Zahvaljujući svom znanju, muzički producent je kompetentan za samostalno delovanje u produkciji muzičkih ali i drugih audio-formata, kao i sposoban za analiziranje i kreiranje savremenih vidova upotrebe zvuka u audio-vizuelnim delima, ali i medijima, kao i za samostalno prepoznavanje, kreiranje i plasiranje muzičkih sadržaja.

Modul Muzičke komunikacije Fakulteta savremenih umetnosti primenjuje spoj teorije modernih tehnologija i prakse koji studenta uvode u svet muzike i zvuka kroz istorijske, tehnološke i primenjene, kreativne aspekte tretiranja zvuka u svakom svom obliku.

Ovo je tvoja prilika da zakoračiš u svet muzike kao samostalne primenjene umetnosti, ali i kao jednog od ključnih činilaca filma, pozorišta, televizije, radija, video-igara, festivala, koncerata, događaja, eventa i drugih medijskih i umetničkih projekata.

KOME JE NAMENJEN ODSEK MUZIČKE KOMUNIKACIJE?

Ako je muzika sastavni deo tvog života, imaš svoj bend ili sviraš/pevaš za svoju dušu, pratiš muzičke festivale, scenu i muzičke aktuelnosti, baviš se didžejingom, kolekcionar si muzike, imaš muzičko obrazovanje ili prosto voliš da slušaš muziku, onda je smer Muzičke komunikacije pravi izbor za tebe.

Fakultet savremenih umetnosti daje širok spektar znanja i sposobnosti, koji školuju specijaliste čije znanje i sposobnosti odgovaraju zahtevima savremene muzičke i medijske scene, kao i budućim profesijama medju kojima su muzički urednici, muzički producenti, muzički saradnici, autori primenjene muzike, tonski snimatelji, dizajneri zvuka, producenti muzičkih festivala i događaja, menadžeri grupa i muzičkih zvezda, izdavači, autori radio i TV emsija, pa i u zavisnosti od talenata, primenjeni kompozitori različitih muzičkih žanrova.

Velika posvećenost iskusnih profesora, koji su dokazani profesionalci sa bogatom praksom, ali i pedagozi sa iskustvom, omogućava studentima da ovladavaju teorijskim i praktičnim znanjima iz oblasti zvuka i muzičke produkcije i organizacije, kao i da se osposobe za samostalno kreativno delovanje.

OSMISLI, SNIMI, DIZAJNIRAJ, PRODUCIRAJ, PLASIRAJ SVOJ ZVUK 

Studijski program Muzičke komunikacije obuhvata predmete i kurseve različitih oblasti kao što su istorija muzike, snimanje i dizajn zvuka, postprodukcija zvuka, primenjeno komponovanje, muzika na filmu, pozorištu, radiju, medijima, organizacija i produkcija muzičkih događaja, projekata i audio-vizuelnih spektakala ali i komunikološke predmete koji su neophodni za sticanje veština rada u muzičkoj industriji ali i rada u kolektivima.  Takođe, studenti će kroz odredjene predmete biti upoznati i sa oblastima IT-a, koje su i više nego potrebne za današnje stvaranje i upotrebu zvuka.

Studiranjem na ovom modulu naučićeš da analiziraš i kreiraš muzičke sadržaje za dramske i audio-vizuelne formate, da pišeš i baviš se izborom muzike za film, seriju, predstavu, reklamu, da sagledaš globalne trendove i primeniš ih na lokalnom nivou zarad dobijanja globalne pažnje i popularnosti.

Naučićeš kako da osmisliš, snimiš, dizajniraš, postprodukuješ i plasiraš sopstvenu muziku.

Bićeš spreman da organizuješ i produciraš  festival i koncert svog muzičkog idola.

Moći ćeš da sagledavaš trendove muzičke industrije, da uvidiš potencijale određenog žanra ili autora, profilišeš njegovu muziku i prezentuješ je tržištu.

Ovo je tvoja prilika da kreiraš muzičku scenu i obogatiš muzičku industriju!

STVARAJ ZVUČNU SLIKU

Kreiranje sadržaja danas je usko povezano sa novim medijima, odnosno inovativnim informacionim tehnologijama.
Savremene medijske prakse postale su opšteprihvaćena pojava, koja otvara vrata kreiranju inovativnih sadržaja.

Studiranje na Fakultetu savremenih umetnosti donosi rad sa najnaprednijom tehnologijom i programima koji omogućavaju da se ceo projekat, od pretprodukcije do postprodukcije, realizuje u skladu sa svetskim standardima.
Fakultet savremenih umetnosti nudi direktnu primenu stečenog znanja i veština na prvoj edukativnoj televiziji – eduTV-u, gde ćeš imati priliku da svoju kreativnost sprovedeš u delo.

EduTV je prva edukativna televizija u celom regionu. Njenih dvanaest kanala predstavlja generator znanja iz oblasti marketinga, dizajna, biznisa, IT-ja.
Veliko iskustvo stručnjaka koji rade na ovoj televiziji obezbediće ti sve uslove za vođenje uspešne produkcije.

U početku ćeš se upoznati sa kompletnom opremom potrebnom za snimanje, kao što su profesionalne kamere, rasveta, različite vrste mikrofona, i ekipom koja učestvuje na snimanju.

Kada je materijal snimljen, tvoja praksa se nastavlja u postprodukciji, gde ćeš se pomoću najsavremenije tehnologije upoznati sa montažom i procesom video i audio obrade snimljenog materijala.

PRAKSA U NAJSAVREMENIJEM MUZIČKOM STUDIJU

U bogato opremljenom muzičkom studiju pravljenom po svetskim standardima imaćeš mogućnost da radiš sa najnaprednijom digitalnom tehnikom i svoje znanje primeniš u praksi.
Upoznaćeš se sa funkcionisanjem svakog elementa neophodnog za snimanje i kreiranje zvučnog zapisa. Naučićeš kako da koristiš uređaje za snimanje instrumenata i vokala, ali i programe za postprodukciju zvuka.

KAKO SE POSTAJE USPEŠAN MUZIČKI PRODUCENT?

Nastava na Muzičkim komunikacijama izvodi se putem predavanja, vežbi, kolokvijuma, testova i samostalnih seminarskih radova, sa akcentom na praktičnom radu.

Studijski program obuhvata 42 ispita, od kojih su 32 obavezna i 10 izbornih sa liste od 20 izbornih predmeta. Svi predmeti na ovom studijskom programu su jednosemestralni.
Praćenje aktivnosti studenata i ocenjivanje izražavaju se poenima. Predmeti su podeljeni na obavezne i izborne, što ti omogućava profesionalni razvoj u oblasti produkcije koja te najviše interesuje.

Pogledajte plan i program.

ŠTA DALJE?

Nakon završenih studija, možeš raditi kao:

  • dizajner zvuka;
  • snimatelj zvuka;
  • producent muzičkog događaja;
  • muzički urednik;
  • muzički producent;
  • menadžer u muzičkoj industriji;
  • Izvođenje i plasman sopstvene muzike;
  • muzički saradnik.

U zavisnosti od izbora budućeg zanimanja, tvoje radno vreme može biti fleksibilno. Bavljenje muzikom je kreativno, izazovno, dinamično i zahteva komunikativnost, trud i kontinuirani rad, koji uz formalno obrazovanje vodi do uspeha.

Broj studenata na klasi određen je sa ciljem posvećivanja podjednake pažnje svakom studentu u vidu individualnog rada i konsultacija.
 




Vesti o studiranju





Saveti za polaganje prijemnog