Prijemni.rs
Maturang




Studentski domovi

  • Studentski grad Tošin bunar 143-151, 11070 Novi Beograd

  • Kralj Aleksandar I Bulevar Kralja Aleksandra 75, 11000 Beograd

  • Studentski dom Žarko Marinović Cara Dušana 254, Zemun

  • Studentski dom Karaburma Mije Kovacevica 7b, 11000 Beograd

  • Studentski dom Vera Blagojević Kraljice Marije 48 (Vera I), Dalmatinska 37 (Vera II), 11000 Beograd

  • Studentski dom Patris Lumumba Ljubice Lukovic br 1, 11000 Beograd

  • Studentski dom Slobodan Penezić Bana Ivaniša bb, 11000 Beograd

  • Studentski dom Rifat Burdžević Milana Rakića 77, 11000 Beograd

  • Studentski dom 4. april Vojvode Stepe 320, 11000 Beograd

  • Studentski dom Mika Mitrović Kralja Vladimira 33, 11000 Beograd

  • Studentski dom Košutnjak Blagoja Parovica 156, 11000 Beograd

Studentski restorani - menze

  • Restoran Studentski grad , Tošin bunar 145 Tošin bunar 145

  • Restoran (Tri kostura) , Obilićev venac 4 Obilićev venac 4

  • Restoran Zemun (Žarko Marinović) , Cara Dušana 254, Zemun Cara Dušana 254, Zemun

  • Restoran Agronom Nemanjina 6 Nemanjina 6

  • Restoran Karaburma - Mije Kovačevića 7 Mije Kovačevića 7

  • Restoran Patris Dragice Pravice 1

  • Restoran Đušina - Đušina 5 Đušina 5

  • Restoran Rifat - Milana Rakića 77 Milana Rakića 77

  • Restoran Kralj Aleksandar (Lola 1) Bulevar kralja Aleksandra 75 Bulevar kralja Aleksandra 75

  • Restoran Voždovac Vojvode Stepe 320 Vojvode Stepe 320

  • Restoran Mika Mitrović Kralja Vladimira 133

  • Restoran Farmaceut - Vojvode Stepe 450 Vojvode Stepe 450

  • Restoran Košutnjak Blagoja Parovića 154

Studijski program - Primenjeni mediji i kreiranje sadržaja

Podaci o studijskom programu

Kategorije na sajtu: Mediji i komunikacije,

Vrste studija: Akademske

Vežbaj online: Pokreni vežbu

Gradovi: Beograd

KOMUNIKOLOG U NOVIM MEDIJIMA KAO ZANIMANJE BUDUĆNOSTI

Dužina trajanja osnovnih akademskih studija: 4 godine (8 semestara)
Broj ESPB: 240
Akademski naziv koji stičete po završetku studija: diplomirani komunikolog
Broj studenata na klasi: 30

Program Primenjeni mediji i kreiranje sadržaja donosi sticanje novinarskih, uredničkih i medijskih znanja i veština, koji su osnova za novu profesiju – uređivanje i kreiranje sadržaja (Content Creation and Curation).

Sa razvojem tehnologije i novih digitalnih vidova komunikacije i neverovatnim protokom informacija, potreba za relevantnim sadržajem koji se ističe sve je veća. Današnji kreatori medijskog prostora su multimedijalni stručnjaci sposobni da formiraju i plasiraju pisane, video, muzičke i druge sadržaje.
Kreiranje i planiranje sadržaja danas postaje ključna stavka za kompanije koje posluju u oblasti medija, marketinga i PR-a. To znači da pojedinac mora da poznaje sve tri oblasti i da je sposoban da istovremeno bude novinar, urednik, PR, prezenter, kopirajter sa dobrim poznavanjem marketinga.

KOME JE ODSEK PRIMENJENI MEDIJI I KREIRANJE SADRŽAJA NAMENJEN?

Ako vas zanima pisana reč, ali i multimedijalni sadržaji, privlače vas javni nastupi i PR, voleli biste da osmislite sopstveni koncept, TV ili radijsku emisiju, želite da se okušate u modernom novinarstvu, onda je ovaj program pravi izbor za vas.

Modul Primenjeni mediji i kreiranje sadržaja namenjen je svima vama koji želite da svoju kreativnost primenite u digitalnom i tradicionalnom medijskom prostoru, u uređivanju sopstvenih sajtova, portala, blogova, vlogova, televizijskih emisija. Ovaj smer idealan je za one koje zanima kopirajting, vole da pišu ili govore ispred kamere u ulozi PR-a, voditelja, novinara, za sve vas koji ste spremni da menjate svet trivijalnosti i kreirate sadržaj koji pravi razliku.

Takođe, svi vi koji ste spremni da istražujete, analizirate i kroz savremeni koncept plasirate sadržaje, na lokalnom, ali i globalnom nivou, skrećući pažnju na određeni društveni problem i podižući svest o tome, kroz predmete na ovom smeru steći ćete znanja i veštine koji će vam omogućiti da baš vaša informacija ispliva iz mora poruka koje svakodnevno odlaze u etar.

Pogledajte plan i program.

MEDIJSKU SLIKU STVARAŠ TI

Velika posvećenost iskusnih profesionalaca, ostvarenih u različitim digitalnim i tradicionalnim medijima, ali i dokazanih pedagoga, omogućiće ti da stekneš ključna znanja i ovladaš teorijskim i praktičnim znanjima neophodnim za uređivanje i kreiranje sadržaja, kao i za samostalni kreativni, istraživački, prezenterski i autorski rad.

Ovaj studijski program obuhvata različite teorijske i praktične predmete iz oblasti komunikologije, medija, PR-a, kulturne politike, novinarstva, uredništva, snimanja, osnova produkcije, montaže.
Tokom studiranja naučićete kako da prepoznate ključne informacije i transformišete ih u pisane članke, vesti, izveštaje, reportaže, video-forme, dokumentarne emisije, savremene multimedijalne koncepte, tok šou programe.

Ti kreiraš medijsku sliku!

PRIMENITE NAUČENO NA TELEVIZIJI

Kreiranje sadržaja danas je usko povezano sa novim medijima, odnosno inovativnim informacionim tehnologijama.
Savremene medijske prakse postale su opšteprihvaćena pojava, koja otvara vrata kreiranju inovativnih sadržaja.

Studiranje na Fakultetu savremenih umetnosti donosi rad sa najnaprednijom tehnologijom i programima koji omogućavaju da se ceo projekat, od pretprodukcije do postprodukcije, realizuje u skladu sa svetskim standardima.
Fakultet savremenih umetnosti nudi direktnu primenu stečenog znanja i veština na prvoj edukativnoj televiziji – eduTV-u, gde ćeš imati priliku da svoju kreativnost sprovedeš u delo.

EduTV je prva edukativna televizija u celom regionu. Njenih dvanaest kanala predstavlja generator znanja iz oblasti marketinga, dizajna, biznisa, IT-ja.
Veliko iskustvo stručnjaka koji rade na ovoj televiziji obezbediće ti sve uslove za vođenje uspešne produkcije.

U početku ćeš se upoznati sa kompletnom opremom potrebnom za snimanje, kao što su profesionalne kamere, rasveta, različite vrste mikrofona, i ekipom koja učestvuje na snimanju.

Kada je materijal snimljen, tvoja praksa se nastavlja u postprodukciji, gde ćeš se pomoću najsavremenije tehnologije upoznati sa montažom i procesom video i audio obrade snimljenog materijala.

KAKO SE POSTAJE USPEŠAN KOMUNIKOLOG I KREATOR SADRŽAJA?

Nastava na modulu Primenjeni mediji i kreiranje sadržaja izvodi se putem predavanja, vežbi, kolokvijuma, testova i samostalnih seminarskih radova, sa akcentom na praktičnom radu.

Studijski program obuhvata 42 predmeta, od kojih su 32 obavezna i 10 izbornih sa liste od 20 izbornih predmeta. Svi predmeti na ovom studijskom programu su jednosemestralni.

Praćenje aktivnosti studenata i ocenjivanje izražavaju se poenima.
Predmeti su podeljeni na obavezne i izborne, što ti omogućava profesionalni razvoj u oblasti medija i kreiranja sadržaja koji te najviše interesuje.

ŠTA DALJE?

Nakon završenih studija, možeš raditi kao:

  • komunikolog-kreator sadržaja u medijskim sistemima;
  • urednik u medijskim sistemima;
  • web urednik;
  • PR korporacija i medija;
  • marketing stručnjak;
  • samostalni novinar;
  • novinar u okviru sistema;
  • autor;
  • voditelj;
  • TV prezenter;
  • kopirajter.




Vesti o studiranju





Saveti za polaganje prijemnog