Ovaj program više nije aktivan
Studijski program - Marketing
Podaci o studijskom programu
Kategorije na sajtu: Marketing i PR,
Vrste studija: Akademske
Na prijemnom se polaže: Dva od sledećih pet predmeta: Osnovi ekonomije, Poslovna ekonomija, Informatika, Matematika, Filozofija sa logikom
Vežbaj online: Pokreni vežbu
Gradovi: Subotica
Marketing je u vrhu popularnosti kod budućih studenata, dominantno okrenut proučavanju tržišta i razumevanju potrošača – studijski program na kojem vas učimo da vidite više i dalje od drugih u bespoštednoj konkurentskoj borbi.
Na ovom studijskom programu studenti stiču:
- konkretna, temeljna upravljačko-ekonomska znanja, kao i specijalistička znanja iz oblasti marketinga,
- osnove i menadžmenta i marketinga – proces upravljanja, strateškog upravljanja i marketinga, planiranje marketing aktivnosti,
- sposobnosti za sprovođenje najsloženijih marketing aktivnosti, kontrolu marketing aktivnosti, i to na najvišem nivou menadžmenta.
Ovde možete pogledati koje predmete sadrži ovaj studijski program >>
Vesti o studiranju
-
Program „FSU druga šansa za studije” za sve one koji žele da se obrazuju, a imaju između 30 i 55 godina (pa i koju godinu više)!
Fakultet savremenih umetnosti sa ponosom najavljuje pokretanje inovativnog programa „FSU druga šansa za studije”!
14.07.2025 -
Program „ITS druga šansa za studije” za sve one koji žele da studiraju, a imaju između 30 i 55 godina (pa i koju godinu više)!
Comtrade visoka škola za IT sa ponosom najavljuje pokretanje inovativnog programa „ITS druga šansa za studije”!
14.07.2025 -
OVO NIJE REKLAMA. OVO JE POZIV.
Ako znaš da si rođen/a za nešto više – znaš gde treba da budeš.
03.07.2025
Saveti za polaganje prijemnog
-
Najbolje pripreme za upis na fakultet
Kvalitetne pripreme za prijemni ispit su izuzetno bitne kako biste upisali fakultet koji želite. Da biste na prijemnom ispitu prošli onako kako želite, neophodno je napravite dobar plan.
-
Ovo su zlatna pravila efikasnog učenja
Uspešno učenje nije privilegija genijalnih ljudi. Oni koji uče uspešnije samo primenjuju određene metode, tehnike i taktike.
-
Devet fraza koje pametni ljudi izbegavaju u razgovoru
Svima se dešava da kažu nešto što drugi pogrešno protumače. Razumevanje skrivenih značenja zahteva socijalnu svest, sposobnost da se razumeju emocije i iskustvo