Studijski program - Muzičke komunikacije
Podaci o studijskom programu
Kategorije na sajtu: Muzička umetnost, Digitalna umetnost,
Vrste studija: Akademske
Vežbaj online: Pokreni vežbu
Gradovi: Beograd
MUZIČKI PRODUCENT KAO ZANIMANJE BUDUĆNOSTI
Dužina trajanja osnovnih akademskih studija: 4 godine (8 semestara)
Broj ESPB: 240
Akademski naziv koji stičete po završetku studija: diplomirani komunikolog – muzički producent
Broj studenata na klasi: 30
Muzički producent je osoba koja ima svu moć kreiranja muzičke scene, praćenja globalnih tokova u muzičkoj industriji i uticaja na muzičke trendove jednog podneblja. Zahvaljujući svom znanju, muzički producent je kompetentan za samostalno delovanje u produkciji muzičkih ali i drugih audio-formata, kao i sposoban za analiziranje i kreiranje savremenih vidova upotrebe zvuka u audio-vizuelnim delima, ali i medijima, kao i za samostalno prepoznavanje, kreiranje i plasiranje muzičkih sadržaja.
Modul Muzičke komunikacije Fakulteta savremenih umetnosti primenjuje spoj teorije modernih tehnologija i prakse koji studenta uvode u svet muzike i zvuka kroz istorijske, tehnološke i primenjene, kreativne aspekte tretiranja zvuka u svakom svom obliku.
Ovo je tvoja prilika da zakoračiš u svet muzike kao samostalne primenjene umetnosti, ali i kao jednog od ključnih činilaca filma, pozorišta, televizije, radija, video-igara, festivala, koncerata, događaja, eventa i drugih medijskih i umetničkih projekata.
KOME JE NAMENJEN ODSEK MUZIČKE KOMUNIKACIJE?
Ako je muzika sastavni deo tvog života, imaš svoj bend ili sviraš/pevaš za svoju dušu, pratiš muzičke festivale, scenu i muzičke aktuelnosti, baviš se didžejingom, kolekcionar si muzike, imaš muzičko obrazovanje ili prosto voliš da slušaš muziku, onda je smer Muzičke komunikacije pravi izbor za tebe.
Fakultet savremenih umetnosti daje širok spektar znanja i sposobnosti, koji školuju specijaliste čije znanje i sposobnosti odgovaraju zahtevima savremene muzičke i medijske scene, kao i budućim profesijama medju kojima su muzički urednici, muzički producenti, muzički saradnici, autori primenjene muzike, tonski snimatelji, dizajneri zvuka, producenti muzičkih festivala i događaja, menadžeri grupa i muzičkih zvezda, izdavači, autori radio i TV emsija, pa i u zavisnosti od talenata, primenjeni kompozitori različitih muzičkih žanrova.
Velika posvećenost iskusnih profesora, koji su dokazani profesionalci sa bogatom praksom, ali i pedagozi sa iskustvom, omogućava studentima da ovladavaju teorijskim i praktičnim znanjima iz oblasti zvuka i muzičke produkcije i organizacije, kao i da se osposobe za samostalno kreativno delovanje.
OSMISLI, SNIMI, DIZAJNIRAJ, PRODUCIRAJ, PLASIRAJ SVOJ ZVUK
Studijski program Muzičke komunikacije obuhvata predmete i kurseve različitih oblasti kao što su istorija muzike, snimanje i dizajn zvuka, postprodukcija zvuka, primenjeno komponovanje, muzika na filmu, pozorištu, radiju, medijima, organizacija i produkcija muzičkih događaja, projekata i audio-vizuelnih spektakala ali i komunikološke predmete koji su neophodni za sticanje veština rada u muzičkoj industriji ali i rada u kolektivima. Takođe, studenti će kroz odredjene predmete biti upoznati i sa oblastima IT-a, koje su i više nego potrebne za današnje stvaranje i upotrebu zvuka.
Studiranjem na ovom modulu naučićeš da analiziraš i kreiraš muzičke sadržaje za dramske i audio-vizuelne formate, da pišeš i baviš se izborom muzike za film, seriju, predstavu, reklamu, da sagledaš globalne trendove i primeniš ih na lokalnom nivou zarad dobijanja globalne pažnje i popularnosti.
Naučićeš kako da osmisliš, snimiš, dizajniraš, postprodukuješ i plasiraš sopstvenu muziku.
Bićeš spreman da organizuješ i produciraš festival i koncert svog muzičkog idola.
Moći ćeš da sagledavaš trendove muzičke industrije, da uvidiš potencijale određenog žanra ili autora, profilišeš njegovu muziku i prezentuješ je tržištu.
Ovo je tvoja prilika da kreiraš muzičku scenu i obogatiš muzičku industriju!
STVARAJ ZVUČNU SLIKU
Kreiranje sadržaja danas je usko povezano sa novim medijima, odnosno inovativnim informacionim tehnologijama.
Savremene medijske prakse postale su opšteprihvaćena pojava, koja otvara vrata kreiranju inovativnih sadržaja.
Studiranje na Fakultetu savremenih umetnosti donosi rad sa najnaprednijom tehnologijom i programima koji omogućavaju da se ceo projekat, od pretprodukcije do postprodukcije, realizuje u skladu sa svetskim standardima.
Fakultet savremenih umetnosti nudi direktnu primenu stečenog znanja i veština na prvoj edukativnoj televiziji – eduTV-u, gde ćeš imati priliku da svoju kreativnost sprovedeš u delo.
EduTV je prva edukativna televizija u celom regionu. Njenih dvanaest kanala predstavlja generator znanja iz oblasti marketinga, dizajna, biznisa, IT-ja.
Veliko iskustvo stručnjaka koji rade na ovoj televiziji obezbediće ti sve uslove za vođenje uspešne produkcije.
U početku ćeš se upoznati sa kompletnom opremom potrebnom za snimanje, kao što su profesionalne kamere, rasveta, različite vrste mikrofona, i ekipom koja učestvuje na snimanju.
Kada je materijal snimljen, tvoja praksa se nastavlja u postprodukciji, gde ćeš se pomoću najsavremenije tehnologije upoznati sa montažom i procesom video i audio obrade snimljenog materijala.
PRAKSA U NAJSAVREMENIJEM MUZIČKOM STUDIJU
U bogato opremljenom muzičkom studiju pravljenom po svetskim standardima imaćeš mogućnost da radiš sa najnaprednijom digitalnom tehnikom i svoje znanje primeniš u praksi.
Upoznaćeš se sa funkcionisanjem svakog elementa neophodnog za snimanje i kreiranje zvučnog zapisa. Naučićeš kako da koristiš uređaje za snimanje instrumenata i vokala, ali i programe za postprodukciju zvuka.
KAKO SE POSTAJE USPEŠAN MUZIČKI PRODUCENT?
Nastava na Muzičkim komunikacijama izvodi se putem predavanja, vežbi, kolokvijuma, testova i samostalnih seminarskih radova, sa akcentom na praktičnom radu.
Studijski program obuhvata 42 ispita, od kojih su 32 obavezna i 10 izbornih sa liste od 20 izbornih predmeta. Svi predmeti na ovom studijskom programu su jednosemestralni.
Praćenje aktivnosti studenata i ocenjivanje izražavaju se poenima. Predmeti su podeljeni na obavezne i izborne, što ti omogućava profesionalni razvoj u oblasti produkcije koja te najviše interesuje.
Pogledajte plan i program.
ŠTA DALJE?
Nakon završenih studija, možeš raditi kao:
- dizajner zvuka;
- snimatelj zvuka;
- producent muzičkog događaja;
- muzički urednik;
- muzički producent;
- menadžer u muzičkoj industriji;
- Izvođenje i plasman sopstvene muzike;
- muzički saradnik.
U zavisnosti od izbora budućeg zanimanja, tvoje radno vreme može biti fleksibilno. Bavljenje muzikom je kreativno, izazovno, dinamično i zahteva komunikativnost, trud i kontinuirani rad, koji uz formalno obrazovanje vodi do uspeha.
Broj studenata na klasi određen je sa ciljem posvećivanja podjednake pažnje svakom studentu u vidu individualnog rada i konsultacija.
Vesti o studiranju
-
Kako do stipendija i kredita koje dodeljuje Ministarstvo prosvete?
Ministarstvo prosvete u cilju podsticanja najboljih učenika i studenata da nastave školovanje sa visokom postignućima, dodeljuje stipendije i kredite iz budžeta Republike Srbije.
07.11.2024 -
Otvoren predupisni rok na ITS-u: Produžena šansa za upis na najbolje IT studije po najnižim školarinama!
Da li znate da sada imate dodatno vreme da se prijavite za najtraženije IT studije po najnižim cenama?
06.11.2024 -
Jedno odeljenje za generaciju 2025/26. već popunjeno – prijavite se na vreme za predupis u ITHS!
Srednja škola za informacione tehnologije – ITHS, otpočela je predupis za generaciju 2025/26. za učenike koji žele karijeru u perspektivnom IT sektoru i za samo 15 dana popunila jedno odeljenje!
05.11.2024
Saveti za polaganje prijemnog
-
Najbolje pripreme za upis na fakultet
Kvalitetne pripreme za prijemni ispit su izuzetno bitne kako biste upisali fakultet koji želite. Da biste na prijemnom ispitu prošli onako kako želite, neophodno je napravite dobar plan.
-
Ovo su zlatna pravila efikasnog učenja
Uspešno učenje nije privilegija genijalnih ljudi. Oni koji uče uspešnije samo primenjuju određene metode, tehnike i taktike.
-
Devet fraza koje pametni ljudi izbegavaju u razgovoru
Svima se dešava da kažu nešto što drugi pogrešno protumače. Razumevanje skrivenih značenja zahteva socijalnu svest, sposobnost da se razumeju emocije i iskustvo