Studijski program - Master Učitelj
Podaci o studijskom programu
Kategorije na sajtu: Pedagoške nauke,
Vrste studija: Akademske
Vežbaj online: Pokreni vežbu
Gradovi: Užice
Osnovni cilj studijskog programa je dalje obrazovanje, pripremanje i razvijanje kompetencija stečenih na osnovnim studijama za rad u mlađim razredima osnovne škole.
Ishodi drugog nivoa studija na studijskom programu Master Učitelj:
– nakon završenih master akademskih studija studenti treba da steknu znanja, kompetencije i profesionalna iskustva potrebne za rad u mlađim razredima osnovne škole, da budu osposobljeni da planiraju, organizuju i realizuju istraživanja, uopštavaju rezultate i unapređuju vaspitno-obrazovnu praksu i upoznaju širu stručnu javnost sa rezultatima istraživanja.
Posle završenih studija studenti stiču stručni naziv: master učitelj.
Uslove za upis na studijski program može imati lice koje ima završen učiteljski ili pedagoški fakultet u četvorogodišnjem trajanju i stečeno zvanje diplomirani učitelj ili profesor razredne nastave ili drugi fakultet nastavničkog smera (pod uslovom da položi dopunske ispite iz Pedagogije i Didaktike po nastavnom planu osnovnih akademskih studija), uz prethodno ostvarenih 240 ESPB bodova.
Upis na studijski program Master Učitelj određen je brojem raspoloživih mesta i mestom kandidata na rang-listi koja se utvrđuje na osnovu opšteg uspeha postignutog na osnovnim akademskim studijama i vremena trajanja studiranja osnovnih akademskih studija, što se bliže određuje Pravilnikom master akademskih studija.
Studijski program master akademskih studija Master Učitelj realizuje se kroz jednu godinu (2 semestra). Studijski program sadrži 4 obavezna, 30 izbornih studijskih predmeta i stručnu praksu. Bodovna vrednost svakog predmeta iskazana je kroz 6 ESPB bodova za nastavne predmete i 9 za praksu, što ukupno iznosi 60 ESPB bodova. U svakom semestru student bira po jedan izborni predmet.
Studijski program prema standardima sadrži akademsko-opšteobrazovne predmete, teorijsko-metodološke, naučne, odnosno umetničko-stručne, stručno-aplikativne predmete. Svaka grupa navedenih predmeta sastoji se od obaveznih predmeta, zajedničkih obaveznih, zajedničkih izbornih i izbornih predmeta.
Kvalifikacije
Master Učitelj je osposobljen da:
- razume kauzalnost vaspitanja i obrazovanja u uslovima društveno-ekonomskih promena;
- samostalno stiče znanja i razume bitne koncepte u širem domenu didaktičko-metodičkih nauka koje predstavljaju dopunu i proširivanje znanja stečenih na osnovnim akademskim studijama;
- vrši izbor i primenjuje metode, postupke i instrumente istraživanja u oblasti obrazovanja i vaspitanja.
Više informacija o nastavnom planu, predmetima, nastavnicima i saradnicima možete videti ovde.
Vesti o studiranju
-
NOVO IT ODELJENJE u Savremenoj gimnaziji: otvoren upis za generaciju 2024/25.
Sve osmake koji su zainteresovani za tehnologiju i računare i koji već razmišljaju o budućoj karijeri obradovaće vest da je Savremena gimnazija otvorila upis u novo IT odeljenje. Kombinujući opšti…
22.04.2024 -
Omladina Jazasa Novi Sad i Omladinske novine organizuju seminar o podkastima- prijave do 1. maja
Omladinske novine (ON) organizuju besplatan seminar o podkastima i poziva studente, srednjoškolce i mlade novinare, da se prijave do 1. maja na besplatan seminar o podkastima.
19.04.2024 -
Brucoši, kako ste preživeli prvi dan faksa? Ovo je 5 najčešćih grešaka koje ste možda već napravili
Prvi dan na fakultetu je za brucoše često prepun uzbudljivih ali i stresnih trenutaka. Ako ste već prošli kroz ovo, možda ste napraviti neke od uobičajenih grešaka. Evo pet najčešćih…
16.04.2024
Saveti za polaganje prijemnog
-
Najbolje pripreme za upis na fakultet
Kvalitetne pripreme za prijemni ispit su izuzetno bitne kako biste upisali fakultet koji želite. Da biste na prijemnom ispitu prošli onako kako želite, neophodno je napravite dobar plan.
-
Ovo su zlatna pravila efikasnog učenja
Uspešno učenje nije privilegija genijalnih ljudi. Oni koji uče uspešnije samo primenjuju određene metode, tehnike i taktike.
-
Devet fraza koje pametni ljudi izbegavaju u razgovoru
Svima se dešava da kažu nešto što drugi pogrešno protumače. Razumevanje skrivenih značenja zahteva socijalnu svest, sposobnost da se razumeju emocije i iskustvo