Studijski program - Menadžment marketingom u turizmu
Podaci o studijskom programu
Kategorije na sajtu: Ekonomija, bankarstvo i finansije,
Vrste studija: Strukovne
Vežbaj online: Pokreni vežbu
Gradovi: Novi Sad
Zbirku pitanja za pripremu prijemnog ispita za upis na master strukovne studije će blagovremeno biti objavljena.
Na studijskom programu Menadžment i biznis:
- Stekni teorijska znanja i praktične veštine za efikasno upravljanje marketingom u turizmu;
- Kombinacijom atraktivnih i popularnih nastavnih predmeta upoznaćeš se sa ekonomskim, organizacionim, finansijskim i ekološkim aspektima upravljanja marketingom u turizmu;
- Iskoristi mogućnost realizacije redovne i plaćene stručne prakse u brojnim privrednim subjektima iz turističkog sektora sa kojima Škola ima uspostavljenu poslovnu saradnju
Nakon završetka studija studenti će biti osposobljeni da obavljaju širok spektar poslova. Neki od tih poslova su:
- marketing menadžer turističkih agencija,
- marketing menadžer hotelijerskih preduzeća,
- marketing menadžer u turizmu,
- marketing menadžer u ugostiteljstvu,
- marketing menadžer događaja,
- marketing menadžer u turističkim organizacijama,
- marketing menadžer u destinacijskim
- menadžment organizacijama.
PRVA GODINA | |||||
Rbr. | Šifra | Naziv | Semestar | Br.časova | ESPB |
1 | 24.MMTK08 | Marketing u turizmu | 1 | 3+3 | 8 |
2 |
24.MP0002 | Poslovni engleski jezik | 1 | 3+3 | 8 |
3 | Izborna korpa I | 1 | 3+2 | 7 | |
24.MP0022 |
Projektni menadžment |
||||
24.MP0028 |
Menadžment poslovnih performansi |
||||
4 | 24.MP0010 | Metodologija istraživačkog rada | 1 | 4+2 | 7 |
5 | 24.MMBK03 | Turističko tržište | 2 | 3+2 | 7 |
6 | 24.MMBK05 | Održivo upravljanje resursima u turizmu | 2 | 3+3 | 8 |
7 | Izborna korpa II | 2 | 4+3 | 9 | |
24.MMBK05 | Brand menadžmet | ||||
24.mmbk06 | Upravljanje događajima | ||||
8 | 24.MMBK07 | Digitalni marketing | 2 | 3+2 | 6 |
DRUGA GODINA | |||||
Rbr. | Šifra | Naziv | Semestar | Br.časova | ESPB |
1 | 24.MP0023 | Primenjeno statističko istraživanje | 3 | 4+2 | 7 |
2 |
24.MMBK03 | Menadžment ljudskih resursa u turizmu i hotelijerstvu | 3 | 3+2 | 6 |
3 | 24.MMBK04 | Menadžment zadovoljstva turista | 3 | 2+2 | 5 |
4 | 24.MMBK05 | Stručna praksa | 3 | 3 | |
5 | Izborna korpa III | 3 | 3+2 | 7 | |
24.MMBK11 | Društveno odgovorno poslovanje | ||||
24.MMBK12 | Održivi razvoj | ||||
6 | 24.MMP0026 | Organizaciono ponašanje | 4 | 3+3 | 7 |
7 | 24.MMBK02 | Poslovne veštine | 4 | 3+2 | 7 |
8 | Izborna korpa IV | 4 | 4+3 | 9 | |
24.MMBK13 | Primena digitalnih alata u poslovnom komuniciranju | ||||
24.MMBK14 | Osiguravačko poslovanje | ||||
9 | 24.MMBK15 | Izrada završnog master rada | 4 | 2 | |
10 | 24.MMBK16 | Završni master rad | 4 | 7 |
Vesti o studiranju
-
FSU organizuje @Creative Strategy Bootcamp: Ubrzani uvod u kreativni marketing, biznis, komunikacije i menadžment!
Fakultet savremenih umetnosti (FSU) organizuje FSU @Creative Strategy Bootcamp, trodnevni intenzivni program namenjen mladima koji žele da se usavrše u oblastima marketinga, biznisa, menadžmenta i komunikacija. Program se održava 25,…
16.07.2025 -
Program „FSU druga šansa za studije” za sve one koji žele da se obrazuju, a imaju između 30 i 55 godina (pa i koju godinu više)!
Fakultet savremenih umetnosti sa ponosom najavljuje pokretanje inovativnog programa „FSU druga šansa za studije”!
14.07.2025 -
Program „ITS druga šansa za studije” za sve one koji žele da studiraju, a imaju između 30 i 55 godina (pa i koju godinu više)!
Comtrade visoka škola za IT sa ponosom najavljuje pokretanje inovativnog programa „ITS druga šansa za studije”!
14.07.2025
Saveti za polaganje prijemnog
-
Najbolje pripreme za upis na fakultet
Kvalitetne pripreme za prijemni ispit su izuzetno bitne kako biste upisali fakultet koji želite. Da biste na prijemnom ispitu prošli onako kako želite, neophodno je napravite dobar plan.
-
Ovo su zlatna pravila efikasnog učenja
Uspešno učenje nije privilegija genijalnih ljudi. Oni koji uče uspešnije samo primenjuju određene metode, tehnike i taktike.
-
Devet fraza koje pametni ljudi izbegavaju u razgovoru
Svima se dešava da kažu nešto što drugi pogrešno protumače. Razumevanje skrivenih značenja zahteva socijalnu svest, sposobnost da se razumeju emocije i iskustvo