Studijski program - Turizam i hotelijerstvo
Podaci o studijskom programu
Kategorije na sajtu: Turizam i ugostiteljstvo,
Vrste studija: Strukovne
Na prijemnom se polaže: dva predmeta po izboru, od sedam navedenih predmeta: Ekonomija, Poslovna ekonomija, Matematika, Informatika, Sociologija, Geografija, Psihologija
Vežbaj online: Pokreni vežbu Pokreni vežbu Pokreni vežbu Pokreni vežbu Pokreni vežbu Pokreni vežbu
Gradovi: Novi Sad
Stručni naziv koji student stiče: strukovni ekonomista
Cena za osnovne studije je 69.000 dinara na 10 rata
Osnovne strukovne studije na studijskom programu Turizam i hotelijerstvo koncipirane su u skladu sa potrebama tržišta rada, trendovima u visokoškolskom obrazovanju utemeljenim na smernicama Bolonjske deklaracije i savremenim tendencijama u turizmu. Turistička privreda zapošljava veoma veliki broj ljudi, a s obzirom na stalan porast broja turista, kako u svetu, tako i u Srbiji, očekuje se da će potrebe za kadrovima u oblasti turizma i hotelijerstva takođe rasti.
Studijski program Turizam i hotelijerstvo zasniva se na multidisciplinarnom prisutupu i sinergiji teorijskih i praktičnih znanja, koji pored stručnih predmeta iz oblasti turizma i hotelijerstva obezbeđuje i znanja iz ekonomije, menadžmenta, korišćenja informacionih tehnologija i poznavanja stranih jezika, u cilju što kvalitetnijeg osposobljavanja studenata za poslove u turističkoj i hotelijerskoj delatnosti.
Važan segment studijskog programa podrazumeva usvajanje i usavršavanje veština i znanja kroz stručnu praksu koja se obavlja u brojnim organizacijama sa kojima Visoka poslovna škola strukovnih studija uspešno sarađuje.
Studenti će nakon završenih osnovnih strukovnih studija steći savremena teorijska i praktična znanja i veštine koje mogu primenjivati u najsloženijim situacijama sa kojima će se susretati u obavljanju svojih svakodnevnih profesionalnih aktivnosti.
Raznolikost poslova u turizmu veoma je izražena, što kao rezultat donosi brojne mogućnosti za zapošljavanje. Studenti se nakon završenih osnovnih strukovnih studija na studijskom programu Turizam i hotelijerstvo mogu zaposliti na različitim pozicijama u:
- turističkim agencijama
- hotelima, restoranima i drugim ugostiteljskim objektima
- saobraćajnim organizacijama
- aviokompanijama ili kruzing kompanijama
- u lokalnim, regionalnim i nacionalnim turističkim organizacijama
- destinacijskim menadžment organizacijama
- nacionalnim parkovima, akva-parkovima, tematskim parkovima, ustanovama kulture, vinarijama i drugim organizacijama.
PRVA GODINA
|
|
||||||
---|---|---|---|---|---|---|
DRUGA GODINA | ||||||
Redni broj |
Naziv predmeta | Sem. | Broj časova |
EPSB | ||
P | A | L | ||||
1. |
Poslovna statistika | III | 3 | 2 | 7 | |
2. |
Primena informacionih tehnologija | III | 3 | 2 | 7 | |
3. |
Osnovi turizma i hotelijerstva | III | 3 | 2 | 6 | |
4. |
Posebni oblici turizma |
III | 2 | 2 | 6 | |
5. |
Izborna korpa III | III | 2 | 2 | 6 | |
|
Prirodni resursi u turizmu | |||||
|
Turistička geografija | |||||
6. |
Ekonomika turizma | IV | 2 | 2 | 6 | |
7. |
Marketing u turizmu | IV | 2 | 2 | 6 | |
8. |
Izborna korpa (Prvi strani poslovni jezik 2) | IV | 2 | 2 | 5 | |
|
Prvi strani poslovni jezik 2 Engleski | |||||
|
Prvi strani poslovni jezik 2 Nemački | |||||
|
Prvi strani poslovni jezik 2 Ruski | |||||
|
Prvi strani poslovni jezik 2 Francuski | |||||
9. |
Menadžment događaja | IV | 3 | 2 | 7 | |
10. |
Stručna praksa I (TH) | IV | 5 | 4 |
|
||||||
---|---|---|---|---|---|---|
TREĆA GODINA | ||||||
Redni broj |
Naziv predmeta | Sem. | Broj časova |
EPSB | ||
P | A | L | ||||
1. |
Kvalitet usluga u turizmu i hotelijerstvu | V | 3 | 3 | 7 | |
2. |
Menadžment turističke destinacije | V | 3 | 3 | 7 | |
3. |
Izborna korpa (Prvi strani jezik 3) | V | 2 | 2 | 5 | |
|
Prvi strani poslovni jezik 3 Engleski |
|||||
|
Prvi strani poslovni jezik 3 Nemački | |||||
Prvi strani poslovni jezik 3 Ruski |
||||||
Prvi strani poslovni jezik 3 Francuski |
||||||
4. |
Menadžment ljudskih resursa u turizmu i hotelijerstvu | VI | 3 | 2 | 6 | |
5. |
Izborna korpa IV |
VI | 3 | 2 | 6 | |
Ruralni turizam |
||||||
Ekologija i održivi razvoj u turizmu |
||||||
6. |
Menadžment turističkih i hotelijerskih preduzeća |
VI | 3 | 3 | 7 | |
7. |
Izborna korpa V |
VI | 5 | 4 | ||
Sportsko-rekreativni turizam |
||||||
|
Trendovi i inovacije u turizmu | |||||
8. |
Stručna praksa II (TH) | 5 |
4 |
|||
9. |
Izborna korpa (Drugi strani poslovni jezik) |
VI | 2 | 2 | 5 | |
Drugi strani poslovni jezik Engleski |
||||||
Drugi strani poslovni jezik Nemački |
||||||
|
Drugi strani poslovni jezik Ruski |
|
|
|
|
|
|
Drugi strani poslovni jezik Francuski |
|||||
10. | Završni rad (TMP) | VI | 8 | |||
|
Vesti o studiranju
-
Besplatne praktične radionice za srednjoškolce: KREATIVNA SUBOTA NA FAKULTETU SAVREMENIH UMETNOSTI
Ako idete u srednju školu, a imate talenat za umetnost i volite različite kreativne stvari, onda bi u subotu, 16. decembra, trebalo da budete na Fakultetu savremenih umetnosti, koji i…
07.12.2023 -
Pripremna nastava za polaganje prijemnog ispita iz matematike 2024/2025.
Matematički fakultet organizuje časove pripremne nastave za polaganje prijemnog ispita iz matematike za buduće studente.
04.12.2023 -
NAJSAVREMENIJE ŠKOLOVANJE NIKAD NIJE BILO POVOLJNIJE, a sada uz njega dobijate i jedinstveni Life Skills program od 2.000 evra
Povodom Svetskog dana deteta, globalnog događaja posvećenog promociji dobrobiti dece i njihovog obrazovanja kao ključnog faktora uspešnog života, Savremena osnovna škola i gimnazija donose radost roditeljima osnovnoškolaca i srednjoškolaca.
20.11.2023
Saveti za polaganje prijemnog
-
Najbolje pripreme za upis na fakultet
Kvalitetne pripreme za prijemni ispit su izuzetno bitne kako biste upisali fakultet koji želite. Da biste na prijemnom ispitu prošli onako kako želite, neophodno je napravite dobar plan.
-
Ovo su zlatna pravila efikasnog učenja
Uspešno učenje nije privilegija genijalnih ljudi. Oni koji uče uspešnije samo primenjuju određene metode, tehnike i taktike.
-
Devet fraza koje pametni ljudi izbegavaju u razgovoru
Svima se dešava da kažu nešto što drugi pogrešno protumače. Razumevanje skrivenih značenja zahteva socijalnu svest, sposobnost da se razumeju emocije i iskustvo